رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ادای احترام «از سرگذشت» به قرآن کریم | روایتی از قرار گرفتن برگزیده مسابقات قرآن عربستان در دوراهی زندگی‌اش

  • کد خبر: ۱۷۶۵۰۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
ادای احترام «از سرگذشت» به قرآن کریم | روایتی از قرار گرفتن برگزیده مسابقات قرآن عربستان در دوراهی زندگی‌اش
برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» در پی هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی در قسمت جدید خود به روایت داستان برگزیده مسابقات قرآن عربستان می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، ویژه برنامه «از سرگذشت» با اجرای علی اکبر قلیچ پخش خود را در حالی ادامه می‌دهد که در تازه ترین قسمت خود و در واکنش به اهانت‌ برخی کشورهای اروپایی به قرآن کریم روایت یونس شاهمرادی قاری قرآن را پخش می کند. او در ماه مبارک رمضان امسال برنده جایزه نقدی ۸۰۰ هزار دلاری تلاوت قرآن شد.

جایزه ۴۲ میلیارد تومانی‌ این قاری قرآن در مسابقات عطرالکلام عربستان انعکاس گسترده‌ای داشت و حالا محمدرضا پورزرگری از قاریان بین‌المللی و شناخته شده ایرانی سمت دیگر لوکیشن این برنامه نظاره‌گر روایت‌های او خواهد بود.

شاهمرادی برای اولین بار پرده از دو راهی‌های زندگی‌اش برمی‌دارد. در دکور دوم هم پورزرگری از تصمیماتی می‌گوید که در شرایط حساس زندگی‌اش گرفته است.

«از سرگذشت» دو راهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند. مجالی را که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد.

این برنامه‌ی گفت‌وگو محور به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی‌اکبر قلیچ ویژه ایام محرم ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم پخش می شود و تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->